Dostawa i koszty

Dostawa i koszty

Robiąc zakupy przez e-cukiernie.pl klient ma możliwość skorzystania z wybranej formy odbioru zamówienia:

1. Odbiór osobisty z wybranej cukierni
Klient ma możliwość bezpłatnego odbioru zamówienia bezpośrednio w wybranej cukierni w godzinach jej otwarcia. Wszystkie lokalizacje dostępne dla danej cukierni wraz z godzinami jej pracy są wyświetlone w koszyku oraz na podstronie tej cukierni w zakładce „Adresy lokali“.

2. Dowóz własny z cukierni
Jeśli wybrana cukiernia oferuje dostawę własną wówczas w koszyku pojawia się taka metoda wysyłki. Koszt i godziny dostawy mogą być różne i uwarunkowane są od indywidualnych ustawień dla wybranej cukierni.

3. Dostawa 
Forma dostawy wspólna dla każdej cukierni, realizowana przez sprawdzonego dostawcę zewnętrznego. Koszt dostawy na terenie Krakowa: 25 zł Koszt dostawy poza Krakowem: 40 zł

Koszt dostawy przeliczany jest na podstawie wpisanego kodu pocztowego. Jeśli wpisany kod pocztowy nie jest obsługiwany pojawi się komunikat informujący, że adres ten nie jest przez nas obsługiwany. Klient może skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, aby sprawdzić możliwości dostawy pod wybrany adres.

Obsługiwane adresy poza Krakowem na podstawie kodów pocztowych:
32-020, 32-021, 32-095, 32-005, 32-007, 32-125, 32-010, 32-087, 32-091, 32-089, 32-120, 32-080, 32-060, 32-070, 32-104, 32-050, 32-040, 32-031, 32-007, 32-085, 32-084

4. Koszt przesyłki pokrywa Klient.

5. Dostawa bez kontaktu. Umożliwiamy dostawę bezkontaktową. W tym przypadku prosimy o załączenie takiej informacji w komentarzu do dostawy. Pole “Uwagi do zamówienia” znajduje się w kroku 2 Koszyka “Dostawa i płatność”.

5. Klient może dokonać zmian w zamówieniu polegających na zmianie terminu, miejsca dostawy lub składu zamówienia nie później niż 48 godzin przed terminem jego realizacji, wyłącznie w formie mailowej na adres: biuro@e-cukiernie.pl Wyjątek stanowią zamówienia z dnia na dzień. W tym przypadku wszelkie zmiany można dokonać maksymalnie 15 min od momentu złożenia i opłacenia zamówienia.

6. W przypadku zakupów zrealizowanych na prezent.
Prosimy o poinformowanie odbiorcy, że będzie miała miejsce dostawa w wyznaczonym dniu i czasie. W przypadku nieodebrania / nieobecności odbiorcy w czasie doręczenia zamówienia konsultant e-cukiernie.pl, będzie kontaktował się z zamawiającym w celu poinformowania go o zaistniałej sytuacji i znalezieniu najlepszego rozwiązania. Przesyłkę możemy zostawić osobom trzecim/pod innym adresem jedynie za zgodą kupującego.
Przesyłka nieodebrana może zostać dostarczona z powrotem do cukierni, gdzie będzie oczekiwać na odbiór osobisty, a w przypadku kuriera zewnętrznego może zostać zutylizowana.

7. Wprowadzone przez klienta „uwagi do dostawy“ będą weryfikowane i w miarę możliwości realizowane zgodnie z życzeniem. Nie są one jednak gwarantowane i nie warunkują zrealizowania podstawowego zamówienia złożonego przez klienta.

8. W celu odebrania zamówienia, bez względu na wybraną formę odbioru prosimy o posiadanie nr zamówienia. Obsługa cukierni oraz kierowca – kurier w momencie wydania zamówienia są zobligowani do sprawdzenia wraz z osobą odbierającą wydawanych produktów i złożenie podpisu na dokumencie Protokół odbioru potwierdzającym ich zgodność ze złożoną dyspozycją na portalu e-cukiernie.pl.